Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik sta bij de hulpstamboek voor ponys tot max 148 ingeschreven. antje_vip schreef:Ik weet nog niet of ik heen ga. Heb me wel ingeschreven. Mijn pony heeft nog steeds trailerangst dus weet niet of we er gaan komen.Ik sta bij de hulpstamboek voor ponys tot max 148 ingeschreven.
Maar Lunteren is nog te vroeg voor het veulen en ik wil haar wel graag laten zien op een provinciale keuring omdat je dan naar ermelo door mag als het meezit...
Ik hoop dat ze in Ermelo een betere dag heeft want ze gaat op voor voorlopig keur...
Haha.. Trouwens hoe werkt het nu met 1ste premies,want het was veranderd ofzo iets?!
Als je veulen zijn rondje heeft gedaan moet je vervolgens met de andere veulens de ring in net zoals voorgaande jaren. Maar dan word er bekend gemaakt welke een 1ste premie heeft en dan moet je dus de baan verlaten
De 2de premies worden dan wel op volgorde geplaatst en de 1ste premies moeten wachten tot alle rubrieken geweest zijn en dan gaan vervolgens alle 1ste premie veulens de ring in en die worden dan op volgorde geplaatst en dan heb je dus ook meteen een veulenkampioen