Nakomelingen Recruut

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

charlotte20

Nakomelingen Recruut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 13:10

Wie heeft er een nakomeling, of kent er een nakomeling van de hengst Recruut?
Ik heb er zelf één en ben benieuwd hoe andere nakomelingen zijn qua karakter, exterieur, enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 23:41

Heb er een gehad, ze is een paar maanden geleden verkocht helaas!

Was een Recruut x Zalmeco e pony merrie. Ze is te klein gebleven omdat de moeder net na de geboorte koliek had gehad, ze is daarom met de fles opgevoed. Leuk koppie, lange rug en wat strakke lendenen en kortere benen. Stap en galop is goed, draf is bewerkbaar. Pony met een goed achterbeentje, wel iets op der kop gebouwt. Goede techniek op de sprong, vermogen zat en ze basculeerde bijzonder goed.
Ze had een bijzonder fijn karakter, stoppen doet ze echt nooit. In de ring doet ze altijd nog eens extra der best. Ze ging overal mee en heel, altijd even braaf en lief maar toch geen sul. Een 5 jarig meisje reed zo met der weg. Ze was heel sociaal en heel blij. Ze vind alles leuk! Totaal niet kreupelgevoelig oid trouwens, in de 6 jaar dat wij der hebben gehad hebben we er nooit een da bij moeten halen omdat ze ziek was oid.
Heb M1 gedressuurt, L gesprongen en B sgw gereden, de pony kwam in alle diciplines goed mee. Ben met der elk jaar op de kampioenschappen geweest en 2 keer op de hippiade.

Foto's in mijn profiel, onder vinet. Ze is een bijzondere pony voor mijn, zo'n fijn paard vind ik nooit meer!

charlotte20

Re: Nakomelingen Recruut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 09:33

Bedankt voor je reactie, leuk om te lezen!
Mooi beestje aan de foto''s te zien! Die van mij is een vos, kan ook super springen. Je hoeft bij hem nooit bang te zijn voor een weigering oid, het zit altijd goed. Heel sociaal karakter heeft hij ook, tegenover mensen en paarden.
Jammer dat die van jou verkocht is, maar je hebt wel leuke dingen met haar bereikt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 14:17

Dat hoor je over alle recruuts, dat die zo fijn zijn! Alleen daarom zou ik wel weer wat recruut bloed terug willen hebben, helaas is het heel oud bloed! Heb jij foto's van jouw recruut? :)

Naja jammer dat ze weg is, valt wel mee. Ze maakt een ander meisje heel gelukkig. Die zijn super blij met haar. Der nieuwe eigenaar was wat onzeker met springen geworden omdat der oude pony stopt, dus hun hebben nu een ideale leerpony gekocht! Dat is ook heel leuk om te zien hoor, zo is mijn pony op een heel fijn plekje te komen staan!

charlotte20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 15:38

Ja klopt, helaas is het oud bloed idd. Die van mij is ook al 19 nu.
Ik heb foto's in mijn profiel gezet van die van mij, hij is trouwens ook net e pony gebleven;) zal binnenkort even kijken of ik nog wat betere heb.

Fijn idee lijkt me dat, dat je pony op een goede plek is terecht gekomen en dat die mensen nog veel plezier van haar hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:10

Je ziet er nog een paar uit 2004, zie ik op paardenfokken! Mijn pony was in 2002 geboren, een van de jongere recruutjes dus!

Leuke foto's, het is wat betreft best veel wit en zijn kleur een echte recruut. Leuk paard!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 08:03

Wij hadden er een paar jaar geleden (geloof 3) een gedekt met recruut, dmv diepvries van 25jaar oud :P, merrie was drachtig, alleen met de 30dagen niet meer... Erg jammer, lopen hele leuke dieren van rond :)

charlotte20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 10:49

Jammer dat dat fout gegaan is.. Lopen inderdaad leuke paarden van rond! :)

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 13:24

Hoeveel % kans op slagen met diepvries?? Ik ben erg gecharmeerd van Recruut maar die diepvries houd me tegen. Hij was toen kampioen van zijn jaargang. Allround nog toen die tijd.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 13:32

Verschilt per paard/per hengst.
Bij ons had ze de eerste keer opgepakt.
Plot blue hadden we ook diepvries, ook eerste keer opgepakt.
Het gaat erover uit dat het precies op het juiste moment is etc. Voor diepvries kun je ze beter naar een kliniek brengen waar ze om de zoveel uur controleren.