Ik vroeg me af of iemand de merrie Ylse kent en mij wat meer informatie hierover kan geven? Ik heb namelijk een ruintje uit een Ylse en vroeg me af wat haar eigenschappen zijn!
Groetjess
jannegien
Geplaatst: 29-06-11 13:03
Ik ken alleen de Ylze die een tijd bij Jan en Jose heeft gestaan. (dat was een Manus uit Hanneke dacht ik me zo te herinneren) Deze heeft bij bart gestaan voor ABOP training, tijdens de ABOP heeft ze toen ook een A gehaald. Mooie merrie om te zien en ook erg leuk voor de wagen.
Geloof dat deze Ylze dit jaar onder Anton geweest is.
Dat is ook de gezochte Ylze. Behalve in Wanneperveen kunnen ze je vast alles vertellen over Ylze in Balloo. Daar heeft ze tenslotte diverse jaren gewoond.
Tijdens de ABOP training van Ylze hier in Wanneperveen is ons opgevallen dat het echt een ontzettend makkelijke, gemoedelijke merrie is die eigenlijk braaf deed wat er van haar verwacht werd in alle opzichten. Werkwillig maar niet té...gewoon een erg fijn paard.
Wim Derks heeft ook een Ylse gehad, een erg braaf en rustig dier, maar weet dus niet of je deze merrie bedoelt.
Elspelsz88
Geplaatst: 12-10-11 17:17
Is dit Ylse uit Bellingwolde? Heb ook een tijd interesse in haar gehad, maar heb toch voor een Fjordje uit Drenthe gekozen. wellicht kan je dan contact opnemen met Janneke.