Ik ga Met Nance (5 jaar) die doet mee voor erekampioen en bestgaand, Lady (14 jaar) premiekeuring e bestgaand (met een vriendin erop) En met de ruin Walando (7 jaar) van mijn zus, premiekeuring en ook bestgaand.
shetties
Geplaatst: 26-06-11 23:27
Ik kom met Sterre van de Posthoeve, ik doe bestgaand en nog wat, weet zo even niet meer hoe het nou precies zat
janouk
Geplaatst: 27-06-11 07:03
Wij doen bestgaand aangespannen mee met Janouk Chalet Parket Sport
Doe mee met stamboekopname primering en bestgaane met gerdien van de janssen hoeve. Ze doe mee in de ( ik geloof ) 10e rubriek. Ze is 9 jaar. Het word onze eerste keer. supper spannend dus!
Ik.ga samen met shetties die kant op
NadineK
Geplaatst: 01-07-11 10:35
Ik ben zeker van de partij!
Ringmeester bij ring 2. Vergeten jullie neit even gedag te zeggen !
Janouk, eindelijk niet de enige in bestgaand met de wagen!!
Ik zat zelf ook te denken om mee te doen aan bg voor de wagen, maar Mara staat nog niet zo lang voor de wagen ( pas 5 x ofzo) dus dat leek me niet verstandig...
janouk
Geplaatst: 01-07-11 10:54
NadineK schreef:
Janouk, eindelijk niet de enige in bestgaand met de wagen!!
Ja, super; eindelijk weer eens tegenstand. De eerste 3 jaar hadden wij tegenstand, daarna 3 jaar was het een one haflinger show.
Wij hadden een prachtige dag met veel mooie haflingers.
Janouk was voor de zevende keer NoordHollands en Utrechts Kampioen bestgaand aangespannen. Maar laten we zeggen dat ze op schoonheid heeft gewonnen als schoonste geheel. Want ze heeft het niet op prestatie gedaan. Ze vond het allemaal wel goed en liet zich niet opjutten.
mijn merrie is opgenomen met 73 punten en een 2e premie, ik ben geheel niet ontevreden dus
Ladyspot
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-11 21:31
Voor mij een topdag!
Nance wederom erekampioen en reserve kampioen bestgaand, Walando ruinenkampioen en 6de bestgaand, Lady tweede in der groep en 4de met bestgaand in de groep. Ben super tevreden en trots
Wij waren er ook met de haf van m'n tante, maddelyn van de flowerranch, een 2e premie en helaas laatste plaats bij bestgaand onder t zadel, pown was een beetje heel erg stout