Heeft iemand een quarter gekocht bij Blacks Ranch? Ben geinteresseerd in een paard van hun maar krijg wisselende reacties bij het noemen van hun naam . Of ervaringen met nakomelingen van Justa Tad Rad Alvast dank
heb haar weleens gebeld vd ssa deelname. vindt haar eerlijk over haar paarden. wat ik tot nu toe gehoord heb zijn goede reacties. kwa tad ja die ken ik al toen hij bij karin stond. vind het zelf nette opgevoede hengst. succes in ieder geval. en volg jou eigen gedachte.
Anya
Geplaatst: 26-06-11 08:54
Ik ken justa volgens mij wel. Zij is van mijn vriendin Constans geweest. Heel vriendelijke lieve quarter als ik de goede voor ogen heb.
JoyRebel
Geplaatst: 26-06-11 10:25
Wij hebben in 2005 een merrie gekocht bij de Blacks Ranch ! Super fijne mensen en een geweldige begeleiding ! Wij zijn nog steeds super blij met onze merrie Blacks Hollys Beau.
Marja is een hele aardige vrouw, die het beste met haar paarden voor heeft! Ik heb zelf een nakomeling van Tad en is een erg mooi paard om te zien, heeft soms alleen wel zn nukken met rijden.
_Evelyn_
Geplaatst: 26-06-11 23:28
mijn "Blacks" was allesinds de koop van mijn leven :-D Ik heb ze nu 3 jaar. Stabiele paarden, in kudde opgegroeid en goed opgevoed. De Tadjes vind ik er super uitzien, vriendelijke karakters, snel lerende paarden (dat laatste maakt het misschien soms moeilijker Niets dan goeds van mijn kant!
Ik ben vorig jaar voor 5 maanden naar Ruth en Marja geweest en daarvoor ook al een aantal keer voor stage etc. Heb nu al veel Tadjes gereden en ik vindt ze echt super. De paarden worden daar ook op een mooie goeie plek groot gebracht en ze gaan goed met de paarden om.
De twee tadjes die ik ken zijn toevallig wel moeilijker met rijden, in ieder geval geen paarden waar iedereen zo opklimt en mee wegrijdt, maar niet iedereen is daar ook naar op zoek natuurlijk.
Paarden die in kuddeverband zijn opgegroeid, daar haal je alleen maar voordeel uit Dus dat is in ieder geval super. Verder zou ik je qua karakter laten leiden door het paard zelf en jouw gevoel daarbij.
Anick
Geplaatst: 23-07-11 20:36
Ik heb ook een Tad! Erg fijn werkpaard! Ze werkt onwijs voor je! stopt niet voordat dat mag.. Soms wat heet.. Maar dat zijn ook niet alle Tads.. heb ook hele coole mee gemaakt...
fijne stal, goed voor de paarden. ik kan me geen negatieve verhalen voorstellen over hun. maar volg je hart. als het het paard is wat je zoekt? gewoon doen!