Nou ik heb en westernzadel maar hij is waarschijnlijk/zeker weten te zwaar voor mijn pony duss het isZ eeeeer ##### heeft iemand en idee hoe ik het kan OPLossen help help en waar ik les van krijg zegt dat het niet zoo is en die weet veel over western en een mevrouw zegt dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht ligt en zij heeft wel altijd gelijk
kabwan
Geplaatst: 25-06-11 22:29
Ten eerste, niet zoveel uitroeptekens in de je topic naam. En dan ten 2de je OP in kleine letters. Dan zullen mensen je eerder helpen.
OneFellSwoop
Geplaatst: 25-06-11 22:30
1; je lettertype is wel heel groot en 2; het is ook niet bepaalt abn.. een zadelmaker weet altijd raad. kan die niet langskomen?
Eerst even normaal schrijven. (Let op spelfouten, normaal lettertype, niet overdrijven met eeeeee's of HOOFDLETTERS) haha ja ik ben een zeikerd Maargoed. Inderdaad een zadelmaker raadplegen, die weet je altijd wel advies te geven. Voor ons is het ook niet erg makkelijk te beoordelen zonder foto's o.i.d.
OneFellSwoop
Geplaatst: 25-06-11 22:35
wat ik me trouwens ook afvraag, je titel en begin post duiden aan dat het echt heel ernstig is. maar je kan toch ook even doortrainen zonder zadel, en ondertussen dit probleem oplossen?
Als je graag een westernzadel wilt, zou je ook nog kunnen kijken naar Fabtron. Dat zijn lichtgewicht zadels. Maar goed, het lijkt me slimmer om er een zadelmaker bij te halen, die kan je echt goed advies geven.