toen reed ik alleen les, en toen ik 10 reed ik een paar bixie wedstrijdjes.
maar nu bijna 3 jaar geleden zag je wel dat ik te groot werd voor Sarah,
ik ben zelf nogal klein (ben nu 14 en 1.61) dus kon vrij lang op Sarah blijven rijden,
maar ik werd toch te groot dus kreeg ik Siebregje.
ik reed er nog wel af en toe een buitenritje op, maar dat was niet vaak omdat ze wel te klein voor me werd. dus stelde ik vorig jaar voor om Sarah te laten dekken.
dus werd ze vorig jaar eind juli of begin augustus zoiets gedekt in Heerhugowaard door chewano van de langenieuw. ze was niet gescant dus we wisten/weten niet zeker of er een veulen in zat,
maar hielden gewoon de hoop erin. rond maart/april, begonnen we toch wel te twijfelen of er wat in zat, omdat ze altijd al wel een beetje dik was, maar verder niet echt dikker werd.
maar ik bleef de laatste tijd toch wel elke x als ik haar vast hield even een blik op het uier werpen. ik vond er de laatste tijd toch wel iets dikker worden, en bleef gewoon elke x weer naar het uier kijken, en tot mijn grootte verbazing veranderde haar uier de laatste paar dagen wel.

ik hoop natuurlijk dat ze niet schijndrachtig is, maar dacht het kan altijd de moeite waard zijn om een goktopic te maken over wat jullie denken dat er voor veulen uitkomt

dit is de moeder;

en dit is de vader;

het uier ziet er nu zo uit
(je moet even bedenken dat het eerst helemaal niks was);

even een hulp bij het denken over de kleur

de vader van Sarah was bruin en haar moeder schimmel
de vader van Chewano was few spot en zijn moeder appaloosa
ik hoop en denk zelf een appaloosa merrie veulentje
wat denken jullie?