Zondag 14 augustus is er weer een haflingerfokdag in Etten-Leur. Ik ga me inschrijven voor dressuur en behendigheid. Zijn er nog meer mensen die mee gaan rijden?
en dan bij zondag 14 augustus kun je het inschrijfformulier downloaden. Voor 10 juli inschrijven.
jomaro
Geplaatst: 29-06-11 13:59
Leuk ga wel kijken, maar meerijden met mijn halflinger
Denk niet dat toeschouwes daarop zitten te wachten
Breda20
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-11 15:05
vertel.... Jomaro Gewoon meedoen, is toch leuk!
jomaro
Geplaatst: 29-06-11 16:03
Ben ooit bezig geweest om iets van een B proef te rijden, maar heb na vele jaren die hoop opgegeven.
Na een moeilijke strijd om 130 kg eraf te krijgen, zijn we dik tevreden met een uurtje bakhobbelen of een buitenritje in stap.
Mocht ik in de ring verschijnen zal hij geen stap zetten, misschien bloembakken leeg eten En met een enorme bok de ring verlaten en mij waarschijnlijk dan zandhappend achter laten
Breda20
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-11 22:37
Ik snap hem denk al... alhoewel het voor de toeschouwers wel eens wat anders zou zijn dan gebruikelijk
jomaro
Geplaatst: 30-06-11 12:21
Breda20 schreef:
Ik snap hem denk al... alhoewel het voor de toeschouwers wel eens wat anders zou zijn dan gebruikelijk
jammer voor de toeschouwers. Maar beter voor de afstammeling van Matador v.d. Bosrand Reclame is het niet of zouden ze mij als ruiter de schuld geven. Denk dat ze dan nog groot gelijk hebben ook
misschien zie ik je de 14e wel? Opgeven kan tot 10 juli.
_Dressage
Geplaatst: 31-07-11 15:51
Zeker gaan we erheen! Kijken of er nog iets rondloopt
Wie kan me vertellen wat er allemaal te zien en te doen is? Echt serieus... Die sites van de haflingers vind ik voor mensen die er nog niet zo lang inzitten erg ongemakkelijk.. (ben zooooo niet technisch)
Heel leuk! Ik kom als toeschouwer even langs! Ben op zoek naar m'n eigen haflinger, wie weet kan ik daar nog wat contacten opdoen. Heeft iemand in de buurt van Breda/Etten-leur nog tips voor me? Zoek een maatje om lekker mee door de bossen te rijden die mooie grof en groot is (en diegene die hier op eenmaal andermaal verkocht zijn heb ik al op gereageerd haha). Fijn aan de hulpen is en helemaal gezond.
Sorry, ik kan je zo snel niet helpen. Maar slim om dan langs te komen, want er komen ook haflingers van fokstallen of misschien paarden die te koop staan. Succes met je zoekactie!
Ik heb inmiddels al mijn droomhaflinger gevonden via bokt! Ze heeft helaas geen stamboek maar wel gechipt en papieren. Binnenkort laten keuren door de dierenarts en daarvoor nog lekker vaak rijden en proberen!
Hee, heeft iemand een programma voor mij? Aangezien ik een iPad heb kan ik niet op alle sites op buttons drukken enzo! Ik zou graag weten hoelaat ik er morgen moet zijn!