Nakomelingen Heerbaan's Falco?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Nakomelingen Heerbaan's Falco?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:24

Ik zag dat er nog geen topic over was, ben eigenlijk toch wel beetje nieuwsgierig.
Zijn er nakomelingen van Heerbaan's Falco in het bezit van bokkers?

Volgens http://www.newforest.be zijn er zeker de volgende veulens:
Berkhof's Billboard
Berkhof's Borderer
Lindelhoeve's Quento
Luminahof's Saartje
Quadril Van Het Schietshof
Quarts Van Het Schietshof
Quinni Van Het Peperkoekenhof
Quintana Van Het Schietshof
Quinten Van Het Schietshof
Quirly Van Het Schietshof
Rainbow Van De Gortehoeve
Ratina Van Het Schietshof
Sabrina
Serano
Sun Shine
Tomatin Van Het Riethof

Maar ik heb er verder geen informatie van (eigenaars of foto's ofzo).
Ikzelf ben in het bezit van Quadril Van Het Schietshof (aka [***] :Y) ), Heerbaan's Falco x Kantjes Minerva.

Ben ik helemaal alleen? -O- ;)

[***] als veulentje:
Afbeelding

En nu:
Afbeelding

http://img717.imageshack.us/img717/9460 ... rmaker.jpg

*Gaat een google-zoektoch starten op de veulennamen*

Anoniem

Re: Nakomelingen Heerbaan's Falco?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:47

Mijn zoektocht leverde op:

Berkhof's Billboard
Afbeelding

Berkhof's Borderer
Afbeelding

Serano : [ITP] Foto's van Serano .V.

Van de rest heb ik niet echt wat gevonden.. Jammer.

Primula

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:08

Dag Sabine, bedankt voor je pb'tje ;-).
Ik ken inderdaad wel een hele hoop Schietshof-pony's, en die in je lijstje ken ik ook allemaal :-). Heb jarenlang gereden op de ponyclub daar. En ik ken Cobe (die bij ons Quadril werd gedoopt) ook. Er is zelfs iemand op bokt die de moeder van hem heeft gekocht indertijd, en er zelf ook 2 veulens van heeft. Helaas is Minerva een tijdje geleden gestorven, maar ze heeft een mooi leven achter de rug! Ze was van An (AthenaWytske op bokt).
Zelf heb ik geen digitale foto's van de Schietshofpony's die je opnoemt, maar ik ga een link van het topic doorsturen naar een vriendin van mij; zij heeft misschien nog wel foto's!
Wel leuk om te weten waar Quadril nu is; hij ziet er echt goed uit! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:10

Hey, leuk, dank je wel! :D
Ik heb een tijd terug even contact gehad met An :j (ze is jaren geleden ook eens naar [***] gekomen om er een ritje mee te maken ;) maar toen kende ik [***] nog niet, heb het gehoord van de vorige eigenaresse ). Wel jammer van Minerva, dat wist ik nog niet ...

Zou leuk zijn moest zij wel nog foto's hebben!
Jij hebt [***] dus als veulentje gekend? Weet je daar nog iets van? :Y)
En dank je voor het compliment :o Standaard een beetje te dik, maarja, we doen ons best :+

Primula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 07:22

[***] schreef:
En dank je voor het compliment :o Standaard een beetje te dik, maarja, we doen ons best :+

Haha, best wel grappig, want zijn moeder heeft altijd hetzelfde probleem gehad; was ook altijd zo'n beetje de dikste pony uit de kudde ;-).

Qua karakter weet ik niet meer zoveel van Cobe; volgens mij was het wel een tamelijk rustig veulen, hij sprong er niet echt uit. De eerste maanden van z'n leven heeft hij het alleszins heel leuk gehad. Hij heeft gewoon buiten in de kudde gelopen en had een hele bende andere veulens als speelkameraadjes :-). Maar hij is toen vrij snel verkocht geweest nadat hij gespeend werd, maar ik kan mij niet meer herinneren waarnaartoe.

Anoniem

Re: Nakomelingen Heerbaan's Falco?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:46

Haha, het zal dan vast voor een stuk in de genen zitten :Y)

Hij is verkocht naar degene waar ik hem van gekocht heb, en bij wie hij nog steeds staat ;) Zij heeft hem als veulen gekocht. Ze ging mee kijken voor de dochter van vrienden (of familie, weet ik niet meer) en zij zei dat dit hét veulen was .. Maar die mensen wilden toch niet (weet niet of ze een ander veulen hebben genomen) en toen heeft zij hem zelf gekocht ;)

Gek eigenlijk dat hij een rustig veulen was .. Zou je niet zeggen als je hem nu kent (naja, nu valt wel mee, maar z'n levensverhaal is er geen van een rustig paardje :Y) :)) )