Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ellepelle27 schreef:Pfff,dan geef ik hem nogliever weg aan iemand die er goed voor is,dan dat ik een bod van 75 euro accepteer.
Zo gaat toch niemand meer fokken....
ellepelle27 schreef:Pfff,dan geef ik hem nogliever weg aan iemand die er goed voor is,dan dat ik een bod van 75 euro accepteer.
Zo gaat toch niemand meer fokken....
GamblersCup schreef:En de opmerkingen (maar dat was in een ander topic, zelfde thema) dat merrieveulens altijd duurder zijn... tja, dat is het alleen waard als je wilt fokken. Als je geen fokambities hebt, hebben die papieren en het feit dat het een merrie is geen meerwaarde.
) Of dat ze meteen met de crisis op de proppen komen. Als je geen geld neer kunt leggen voor de aanschaf, moet je helemaal niet aan een dier beginnen!!
)
GamblersCup schreef:Phounix schreef:Bijna elke merrie eigenaar wil op de duur een veulen fokken, of dat nu verstandig is of niet.
Eh... dit is een rare uitspraak. Weet je hoeveel mensen er een merrie hebben en gewoon NIET fokken? Begin eens te tellen hier op Bokt. Dan ben je over een maand misschien klaar.