info gezocht Monte Bellini ( Montender x Ramiro)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tassie89

info gezocht Monte Bellini ( Montender x Ramiro)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 21:25

Beste mensen,

De hengst Monte Bellini spreekt me qua springtechniek, extrieur en papier zeker aan om mee te gaan dekken.
Alleen aangezien ik geen duitse taal ken :o
En ik verder niet veel op google van deze hengst kan vinden, was ik benieuwd of ik via deze weg meer te weten kan komen van deze hengst.
Graag zoveel mogelijk, info over nakomelingen zijn ook welkom.

Alvast heel erg bedankt! :D

sportfokker

Re: info gezocht Monte Bellini ( Montender x Ramiro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:50

Wij hebben er zelf ook al met veel interesse naar gekeken. Er komen fijne paarden van, soms wel vossen met veel wit! Je kunt via Daniel Caers DVsperma bestellen (niet duur). Hij praat Nederlands. Hij heeft nog niet zoveel nakomelingen.

Tassie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 22:26

Vossen? wat apart voor een montender uit een ramiro zou je niet snel zeggen dat er veel vos factor in zou zitten.. maar ik heb niks tegen vosen hoor. Ok hoe en waar kan ik hem bereiken dan? en hoeveel is het dekgeld? weet je dat?
al bedankt

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:13

Van Ramiro Z is bekend dat hij ook vossen gaf, dus het is niet zo verwonderlijk dat het vos gen doorgeerft is van die kant.
Montender heeft als grootmoeder een vos, die als vader Le Mexico heeft ... ook een vos ... dus hier bestaat ook de mogelijkheid ... maar ik denk dat tot nu toe Montender geen vos heeft gegeven.

Dekstation in Duitsland: http://www.sportpferde-schmidt.de/stall ... te-bellini
Dekgeld (Duitsland): 900 euro

Tassie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 20:37

Okey toch ken ik niet zoveel vossen van Ramiro, maar je zal vast gelijk hebben ;), ik heb geen problemen met vossen en ik heb zelf een (donker) bruine merrie dus of het echt een vosje word weet ik niet, we zien het wel, heel erg bedankt voor de info, :d

Anika84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:44

Wat wil je weten over Monte Bellini? Hij heeft al vele nakomelingen in Duitsland lopen. Als je informatie over hem wilt kun je het beste contact opnemen met Landgestüt Sachsen Anhalt (zijn eigenaar). Als je nog wat specifieks wilt weten, vraag maar.

sportfokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:04

Wij hebben via Daniel Caers diepvriessperma gekocht van Monte Bellini. Kostte 450 euro. Dat willen we volgend jaar gebruiken.