Een heel verhaal... maar om het even in het kort te vertelln; ik ging vanochtend rond een uur of 9 bij Fleur kijken, ze stond nog met de kudde en er was niks aan te zien. Daarna zijn we mijn zusje feliciteren want die is vandaag (8 juni) jarig. Toen we klaar waren met cadeautjes en taart liep ik naar de achterdeur richting de wc en zag een wit stipje 2 weides verderop naast Fleur... ik kon het niet geloven en aangezien mijn ogen slecht zijn ben ik de verrekijker gaan pakken en ja hoor!! Daar lag hij!
Wij er gelijk naar toe gerent, hij stond al en Fleur was een beetje zenuwachtig en niet echt met het veulen bezig. Kiki, de moeder van 2 andere in de kudde beschermde het veulen voor 5 minuten tegen de rest tot dat Fleur opeens weer kwam aan huppelen en het van haar overnam. Het was zo lief! Kiki en Fleur hebben hem samen schoon gelikt. Omdat we Fleur haar aparte weitje niet inkregen (is heel wat verderop) hebben we alle paarden er maar uit gehaald en het weiland waar ze nu in zat afgezet voor vandaag. Aart heeft al wel kennis gemaakt en begon hem ook gelijk te likken en te beschermen tegen de rest. Hij heeft de hele kudde al die tijd op afstand gehouden

de DA is wel gekomen maar alles was prima met het veulen, maar Fleur liet haar nageboorte er maar niet uit. Hij zei 'ik geef het nog 1 uur, als het er dan nog niet uit is moet je maar weer bellen'. Gelukkig viel het precies een uur later eruit

Het veulentje is zo leuk! Super sterk en begon gelijk anderhalf uur later te spelen.
Even wat informatie...
Maak kennis met Faramir Braveheart
Hengst
Helaas geen maanogen
Paint X onbekend
Fleur is een hartstikke goede moeder en doet het ongelofelijk goed!

Nog nat
KLIK FOTO

KLIK FOTO

Spelen is nog moeilijk!