Na een Olivi en Tango dag, nu ook een NEGRO-dag!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lizzy1

Na een Olivi en Tango dag, nu ook een NEGRO-dag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 16:36

Na dat er ook al een Olivi- en Tango-dag is georganiseerd willen we nu ook proberen om een Negro-dag te organiseren! *\o/*

Het idee is om met alle Negro-kindjes af te reizen naar Hengstenhouderij Van Olst in Den Hout (Brabant) en Anne van Olst te vragen om alle combinaties een lesje of clinic te laten rijden. Dit is nog helemaal niet met Van Olst besproken, maar ik moet natuurlijk eerst weten of er wel animo voor is.

Dus heb jij een Negro afstamming en lijkt het je leuk om mee te gaan, kun je mij pb'en. En mocht je nog iemand kennen (ook buiten bokt) met een Negro-kindje mag je die natuurlijk ook van dit idee op de hoogte brengen! :j

Zodra er genoeg animo is, zal ik contact opnemen met Van Olst om een en ander in gang te zetten.

kleinvosje

Re: Na een Olivi en Tango dag, nu ook een NEGRO-dag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:38

Oho, na-aper ;-)! Nee hoor, mijn Tango-dag was een groot succes, ik hoop voor jou dat het met de Negro's ook gaat lukken!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:18

Mocht het wat centraler in het land gehouden worden dan ben ik zeker geinteresseerd. Brabant is helaas echt te ver ;)

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 20:45

Ik wil absoluut aanwezig zijn alleen zonder mijn bolle paard (ik heb te weinig tijd om haar te trainen en geen vervoer :o ) maar ik wil alle broertjes en zusjes wel in actie zien en foto's maken van de familie (en Negro zelf als dat kan *D )

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 08:31

Ik heb tot nu toe 3 aanmeldingen (binnen 2 dagen), maar dat moeten er natuurlijk nog wat meer worden! Dus meld je aan!!!

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 09:00

Ik zou graag meedoen maar het ligt er voor mij wel aan wanneer het gehouden wordt ivm geen vervoer hebben + de afstand mbt reizen.

Grandeur2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 15:42

He wat jammer dat deze topic niet doorgezet is.

Het lijkt me n.l. heel leuk om hieraan deel te nemen.

Ik heb afgelopen maart n.l. de 3/4 broer van Negro gekocht, en het lijkt me erg leuk hem eens bij zijn grote broer te zien.
Mijn Paard heeft dezelfde moeder als Negro, en zijn vader is Metall, en die heeft weer dezelfde vader als Negro.

Toch wel jammer dat ik ze waarschijnlijk nooit samen zal zien:-(

VdBA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:55

Idd jammer dat dit topic niet verder gezet wordt.

Ik heb dit weekend een negro-merrie gekocht en heb wel interesse in een negro-dag. Voor mij dan wel zonder paardje want ze is nog maar net zadelmak :-)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:37

Onze Negro is nog maar 2 jaar, anders had ik graag meegedaan!