! Fokkerij in België gezocht !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evalentyn

! Fokkerij in België gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 16:39

Hoi iedereen ,

Ik ben op zoek naar een fokkerij in België waar ze niet te dure paardjes verkopen.
Ras & kleur maakt niet uit.

Als iemand iets weet ; plaats dan een reactie of stuur een pb.

Alvast bedankt !
Eline

Dakario

Re: ! Fokkerij in België gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 18:04

Er zijn wel veel stoeterijen met paarden van verschillende prijsniveaus.

hier zijn stoeterijen in je buurt: http://www.google.be/search?q=stoeterij ... 80&bih=636

ik zou gewoon allemaal bezoeken en hopen dat je in 1 van de stoeterij een geschikte paard vind dat aan je wensen voldoet

drvanroy65

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 16:02

Wat zoek je

Evalentyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 16:48

drvanroy65 schreef:
Wat zoek je

Een paard van ong. 1m60 ; ras & kleur maakt niet uit ; ik wil er graag mee gaan springen (parcours van ong. 1m) ;
geen toppaard , budget is niet zo hoog ; liefst geen jaarling.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:10

Er zijn een duizend en een paarden te koop op Kapaza voor iemand met een beperkt budget. Zeker dat je daar eentje zal vinden.

Kan je bijna verzekeren dat als je via een Stoeterij of handelsstal gaat dat je zeker niet gaat toekomen met minder dan 3000-4000 euro voor een jong paard.

Ik weet wel een 6-jarige vos merrie staan, WB papieren (Oldenburg MMB gerechtigt), 163 cm, spring gefokt met talent!, is lichtjes aangereden dus er zit nog wel wat werk aan. Vraagprijs naar niveau: 3500 euro

Evalentyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 21:37

Peterina schreef:
Er zijn een duizend en een paarden te koop op Kapaza voor iemand met een beperkt budget. Zeker dat je daar eentje zal vinden.

Kan je bijna verzekeren dat als je via een Stoeterij of handelsstal gaat dat je zeker niet gaat toekomen met minder dan 3000-4000 euro voor een jong paard.

Ik weet wel een 6-jarige vos merrie staan, WB papieren (Oldenburg MMB gerechtigt), 163 cm, spring gefokt met talent!, is lichtjes aangereden dus er zit nog wel wat werk aan. Vraagprijs naar niveau: 3500 euro

Ik vrees dat dat echt te veel boven mijn budget is !
Ik ben ook aan het zoeken op kapaza.

Bedankt !
Eline