Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shilady schreef:Ik hoop dat het goed komt denies
ik heb ook wellis gelezen dat er vanzelf 1 weggaat of dat er gewoon 2 leuke veulens geboren worden :D
shilady schreef:Ik hoop dat het goed komt denies
ik heb ook wellis gelezen dat er vanzelf 1 weggaat of dat er gewoon 2 leuke veulens geboren worden
covergirl schreef:Ik snap niet dat jouw dierenarts die um gescand heeft, je meteen niet het advies gegeven heeft om er 1 weg te halen.
Cynthia82 schreef:covergirl schreef:Ik snap niet dat jouw dierenarts die um gescand heeft, je meteen niet het advies gegeven heeft om er 1 weg te halen.
Dat snap ik wel, want als één van de twee vruchtjes weggeknepen wordt, is de kans groot dat de andere ook afsterft. Vaak sterft één van de twee vruchtjes vanzelf nog af.
Dat is veiliger dan eentje wegknijpen. Zitten er op vier weken nog steeds twee, laat er dan alsjeblieft één (of allebei) wegknijpen. Liever geen veulen, dan één, twee of misschien wel drie dode dieren.
(Mijn merrie had vorig jaar op 18 dagen ook twee vruchtjes. Bij de tweede scan was het er gelukkig nog maar één)
eefj33 schreef:dat word dus een tweeling