Vele van jullie kennen mij al heel goed en hebben ondertussen al heel wat topics voorbij zien komen, voor diegene die mij nog niet kennen (En dat kan eigenlijk ECHT NIET!) hier nog even mijn paspoortje
Naam: Dazzle Me CL (aka de DRAAK!)
Geslacht: WILDE hengst
Ras: Tja, dat laten we aan de kijkers over (gokje wagen???)
Vader: Don cremello du Bois
Moeder: CubaLibre's Chennai
En mijn vorige topics:
[KS-ITP] Geboren!!!! Dazzle Me CL (v: Don cremello du Bois)
[KS-ITP] Dazzle Me CL 1 week oud
[KS-ITP] Dazzle Me CL, je bent stoer of STOER maar IK ben KNAP!!!!!
[KS-ITP] Bokken, vliegen, steigeren MAAR Dazzle Me gaat gewoon......
Ondertussen ben ik alweer ruim 5 weken en heb ik besloten om mijn jas maar eens uit te trekken....
Echter KAN ik dat echt niet zo doen als alle andere beebie paardjes en beebie pony's dus begin ik gewoon op mijn benen, mijn snuitje en daarna begin ik met mijn bles en als het een beetje meezit gaat mijn lijf ook snel aan het verharen.....
Vrouwtje noemt mij ondertussen haarbal aangezien ze echt elke dag onder de gouden haren zit en ik de rubberen rosborstel ondertussen GENIAAL vind!!!!
Willen jullie zien wat ik bedoel?????
Mochten jullie nog tips hebben voor mijn *blonde* vrouwtje dan zijn die meer dan welkom want echt slim is ze niet (oftewel ze heeft vandaag niet echt haar best gedaan om hele erge mooie Dazzle foto's te maken...)
Ow ja, uiteraard kan ik nog steeds rennen, vliegen, bokken en steigeren MAAR ook mijn DRAFknopje is ondertussen gearriveerd!
1. Zien jullie mijn doorbroken bles????
2. Voetjes van de vloer......
3. Zoef!!!!
4. KIJK! Draven
5. En ook mijn koppie doet mee

6. Wat mama kan kan ik ook!!!
7. En ook de andere kant kunnen we op.....
8.

9. Met 2 van die parels in mijn bezit kan je niets anders dan TROTS zijn!!!!
10. En dan ga je gewoon lekker zonnebaden (met een lieve Tante Chanel (paard van vriendin) als oppas!
11. Kan je het goed zien baas????
12. JEUK!!!!
13. Arrogant???? IKKE???? Nee joh!!!
14. KIJK, kijk.... IK ben echt van GOUD!!!!!
15. Nou dames (en heren

Een berichtje zou leuk zijn uiteraard!!!