EricPrast schreef:Twee jaar terug had het veulen van een kennis van ons dit ook. Bleek uiteindelijk het gevolg te zijn van een niet functionerend strotteklepje, waardoor de melk in de longen terecht kwam, die daardoor ontstoken. Bouwfoutje, zwaar pech gehad, veulen is ingeslapen.
Het is natuurlijk niet gezegd dat dit bij de jouwe ook zo is, maar veearts bellen is zeker een goed idee.
Dankjewel voor je antwoord,werd er wel nog bezorgder om,
.
Maar als zij dit ook zou hebben,dan zou ze dit toch elke keer als ze dronk moeten hebben he?Ze heeft het niet alle keren dat ze drinkt,maar het viel me wel op dat ze het wel eens heeft,dus vandaar mijn vraag.
Heb net in een ander topic gehoord dat het ook gulzigheid kan zijn,dus hoop daar dan op,
.
Edit:heb net de veearts gebeld en die zei dat dat lag aan dat het zachte gedeelte in het gehemelte nog niet gesloten was,dat moet vanzelf goedkomen,ik moest me geen zorgen maken.Dit gaat vanzelf over.Ook omdat ze zich niet alle keren verslikt,hij zei als het strotteklepje niet zou functioneren dan zou de melk ook uit dr mond teruglopen,maar dat heeft ze niet.Dus ben weer wat gerustgesteld,
.