nou de knoop is doorgehakt de beslissing is genomen, er gaat een haflinger komen

Naar het paardenvirus weer opnieuw opgelopen te hebben, en weer aan het rijden geslagen te zijn begon het toch te kriebelen.
Dus ik ben aan het kijken voor een haflinger nu ben ik zeer kieskeurig en wil niet zomaar de eerste de beste aanschaffen. Dus hebben jullie mss nog advies/wijze raad/tips waar ik op moet letten of waar ik het beste kan kijken voor een leuke.
Het maakt me niet uit of het een merrie of een ruin is. Het is wel een must dat “het” bomproof is of in iedergeval erg braaf omdat mijn stiefdochtertje van 7 er op den duur ook op wilt rijden en natuurlijk wilt poetsen en knuffelen. Ik zelf wil er mee overstraat en in het bos kunnen en wil uiteindelijk ook weer een dresuurwedstrijdje mee pakken
Dus ik dacht aan de leeftijd tussen 6 en 14 jaar. Het liefste wil ik een modern uiterlijk(liefst de donkere vos kleur) haflingertje maar opzich maakt het niet uit.(ik ken me zelf waarscijnlijk wordt ik straks helemaal verliefd op een hele lichte robuste haf

Ik ben ook in de omgeving rucphen al voor stalling aan het kijken. Ik vind het erg belangrijk dat ik een goede stalling heb gevonden voor dat het paardje er komt.
Nou ben ik natuurlijk al aan het shoppen geslagen ja ja heb al een nieuwe poetskoffer met bij kleurende borstels en dergelijk gekocht.
En ben ook voor dekjes en peesbeschermers en halsters aan het kijken .

Welke kleuren vinden jullie het leukste staan bij een haf.
Nou ik ben benieuwd
Groetjes danielle