wauw prachtveulen hoor, die foto waar ze samen naar je toe komen rennen naast elkaar vind ik geweldig
grrr
Geplaatst: 25-05-11 21:19
Wat een knap meisje is het toch, vind vooral d'r koppie erg leuk!
Muds
Geplaatst: 25-05-11 21:20
Ondanks dat het een veulen is uit een voor jou nieuwe merrielijn is het toch weer een dame met een typische Snorremans-uitstraling. Alweer een prachtig gelukt exemplaar
Wat lijkt ze op haar moeder! Dorina doet het goed als moeder of niet? Wat muds al zegt, weer een typisch Frenia veulen
Knakker
Geplaatst: 26-05-11 12:57
Ik ben eigenlijk helemaal geen Tinkerfan, maar dit zijn geweldige foto's!!!
Dakotah
Geplaatst: 26-05-11 13:12
Mooie foto's, mooi veulen ook. Heb een perlino hengstveulen van februari (geen Tinker trouwens) die ook nog zo dik in de vacht zit. Best zielig als het zo warm is als laatst. Alleen zijn koppie is ook verhaart, de rest gaat errug langzaam.
ja idd ze staat ook vaak te zweten, hals is nu ook aan het verharen
haha wat is er dan zo typisch 'frenia' aan
Dorina doet het goed ja is een makkelijke merrie, ook met veulen das dan inderdaad typisch voor onze merries lijkt het wel is toch altijd afwachten met een eerste veulen, maar tot nu toe nog nooit geen lastige gevallen gehad (zou ik niet willen ook, dus misschien ligt het ook wel aan de omgang van ons voor een stuk) ik merk wel (was bij Angel ook) dat ze bij een eerste veulen/op jongere leeftijd (en dat valt dan best nog mee, ze is nu 5 jaar) er wel meer insteken en minder in conditie blijven. maar maak me daar nu nog geen zorgen om, is nu ook weer niet zo dat ze er schraal bijloopt (of wel?) maar ik voel/zie wel aan dr dat het veulen haar energie kost