Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kristelhans schreef:Beer wordt bitloos met een hackamore gereden en met bit loopt hij op een enkelgebroken Sweet Iron D-snaffle, gaat prima. Heb hem ook een tijdje met een dubbelgebroken bustrens gereden maar dat vind ik te dik in zijn mond. Ook al heeft hij 13,5 of 14,5 als maat, zo'n dik stuk ijzer vind ik niet fijn zitten bij hem..
Pumi schreef:kristelhans schreef:Beer wordt bitloos met een hackamore gereden en met bit loopt hij op een enkelgebroken Sweet Iron D-snaffle, gaat prima. Heb hem ook een tijdje met een dubbelgebroken bustrens gereden maar dat vind ik te dik in zijn mond. Ook al heeft hij 13,5 of 14,5 als maat, zo'n dik stuk ijzer vind ik niet fijn zitten bij hem..
Hoi,
ik heb je profiel eens bekeken en volgens mij hebben we dezelfde hoofdstellen. Ik rij Zoë als ik haar op bit rij ook met een "enkelgebroken Sweet Iron D-snaffle", maar meestal met een hackamore. Beer en Zoë konden in dat opzicht wel familie zijnIk rij op een barefoot Arizone met fork ipv pommel, vond de Cheyenne niet lekker zitten (had idee dat ik er voorover af zou gaan vallen).