Dees"]
[quote="Sprintje schreef:Ik vond het over het algemeen mooie veulens van Rubels, twee konden extra bewegen (Rubels x havidoff en Rubels x Flemmingh) De rest was allemaal mooi in het type (mooie koppies) en correct lopen. Maar ik ben geen kenner dus zo nog maar effe op de KWPN site kijken. Ik vond de Rubels groep in ieder geval aansprekender dan de Son de Niro groep, maar ik ben een beetje bevooroordeeld...
Die van Flemmingh en die van Havidoff waren idd goede veulens, von ik ook. Ik had ook een zwak voor het veulen uit de Pantheon xx merrie.
Ik zelf vond juist de groep van Son de Niro veel sterker in beweging.
De Rubeltjes waren mooier van model en zeker van koppie, maar kwa beweging moesten ze het allemaal echt afleggen tegen de overtuigende Son de Niro's - die kwamen echt een stuk hoger van de vloer.
Mijn verslagje : [FA] Afst.keuring Son de Niro, Rubels en Rubiqiul
[/quote]
Zoals ik al zei, ik ben een beetje bevooroordeeld
. En ja ik moet eerlijk bekennen dat ik wel heel erg gecharmeerd ben van al die mooie koppies van de Rubels veulens. Tuurlijk moeten zo ook kunnen lopen, maar dat konden zo ook correct alleen de meeste niet extra, dat moet ik eerlijk toegeven. Toch ben ik erg benieuwd hoe deze ploeg het blijft doen, want volgens mij kunnen hier toch best erg leuke paardjes uit groeien!