Lorain was ontzettend zwaar en we verwachtten dus een flink veulen, en dat is hij !

Hij is gisterenavond om 20.30 uur geboren ,we moesten nog wel even helpen.
Hij stond (nou ja wiebelde) binnen een uur en had binnen 2 uur gedronken en gemest.

Zijn vader is Rosengold ,een jonge Rohdiamant x Diamond hit ,en zijn moeder Lorain komt uit de Reinastam en is een halfzus van de moeder van Johnson (en de volle zus van Ostara van Thora hier op Bokt

Ik had zo gehoopt op een merrieveulen om daar straks weer mee verder te kunnen (Lorain is 18),maar helaas ... maar ik ben ook gewoon blij dat hij gezond is hoor !

Zijn naam is eigenlijk een spontane actie ; ik had al 4 hengsten namen ,maar er was er niet een bij waarvan ik dacht ''wow" !
Toen ik gisterenavond de fotos wilde opslaan en de map een naam moest geven, heb ik dus zijn afstamming gebruikt en daarin zag ik dus Goodtimes en Rosengold . Good as gold betekent ''betrouwbaar ,een goed hart'' ,en zo is zijn naam bedacht !

Omdat hij zo groot is ,zit hij nog behoorlijk in de kreukels ,maar met veel weidegang en beweging wordt hij vast snel groot en sterk !

net op de wereld..

let op zijn witte onderlipje !

over een paar dagen maak ik nieuwe fotos !