Nakomelingen Troy, wie o wie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mysecrets

Nakomelingen Troy, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 21:13

Ik ben benieuwd of er meer bokkers in het bezit zijn van een nakomeling van Troy.
Zullen er helaas niet veel zijn aangezien hij helaas op veel te vroege leeftijd is overleden, maar ik zal vast niet de enige zijn.
Het lijkt me erg leuk om te horen/zien hoe zijn nakomelingen zijn uitgegroeid en misschien is het leuk om eens met zijn alle een clinic te volgen oid?

Afbeelding

Naam: Troy
Specialiteit: Dressuur
Schofthoogte: 1.66
Kleur: bruin
Stamboek: KWPN
Stamboeknr: 00.04727
Geboren: 09-04-2000
Category: Rijpaard

Omschrijving: Troy is een goed ontwikkelde hengst die goed in het rechthoeksmodel staat met een beste schouder en een correct fundament. Tijdens de kampioenskeuring in Den Bosch 2003 behaalde hij een 5e plaats. Vader Negro wordt inmiddels door Anne van Olst uitgebracht op Grand Prix niveau en valt op door het sterke achterbeen gebruik en zijn vermogen te verzamelen. Moeder Linie zag in de test haar aanleg als dressuurpaard met een 8 beloond. Ze komt uit de bekende Noord Hollandse Dieni stam waar ook de goedgekeurde hengsten Opan, Nobility en de internationale dressuurpaarden Elorianne en Fidelia voortkomen. Als dressuurpaard heeft de hengst ruim voldoende aanleg.

Bij het springen toont Troy voldoende afdruk. De hengst toont voldoende lichaamstechniek. Op stal en in de omgang gedraagt de hengst zich normaal. Stap 8 • Draf 7 • Galop 9. Hengstencompetitie Weert 2004/2005 3e prijs.

Ik zou het erg leuk vinden als er bokkers reageren, die of een nakomeling van hem hebben of op welke manier dan ook verbonden zijn met deze geweldige hengst!

fuurtjuh

Re: Nakomelingen Troy, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 16:50

Ik rijd ook een paardje van Troy. ;)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 17:06

Ooo wat leuk!!!!!!! Zou je wat meer er over kunnen vertellen?

fuurtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 17:16

Nou, hij heet Amigo, is 6 jaar. In de omgang is hij erg lief en houdt ie echt van aandacht. Maar soms is ie ook wel lomp, hhaha, maar dat is wel leuk. Met rijden heeft ie niet altijd zoveel zin om aan het werk te gaan; hij is liever lui dan moe. Hij moet wel echt aan het werk gezet worden, anders wordt het van kwaad tot erger.
Ook is vooral in het begin de aandacht ergens anders, maar als hij daar doorheen is, let ie ook eigenlijk niet meer op wat er om zich heen gebeurt.
Ik heb foto's van Amigo in mijn profiel staan. ;)

En die van jou? Hoe is die in de omgang en met rijden? Komt dit van Amigo een beetje overeen?

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 22:19

Wauw, wat een plaatje, lijkt ook sprekend op die van mij, niet zo zeer qua aftekeningen, maar qua uitstraling en bouw...
Haha, ik herken het hoor, die van mij wilt wel heel graag werken, maar moet ook aan het werk gezet worden, anders gaat ze voor mij werken, en das niet zo fijn...
Het laatste van het begin en het eind met rijden herken ik ook!
Troetelberen zijn het op stal, tenminste die van mij wel!

fuurtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 13:23

Wat leuk dat ze zo op elkaar lijken! Ben benieuwd hoe die van jou eruit ziet, heb je misschien een foto?
Amigo is ook inderdaad echt een knuffel in de stal.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 21:01

Tuurlijk heb ik een foto, zal ik even zoeken! :)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 21:08

Afbeelding
Afbeelding

fuurtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 09:19

Wat een leuk paardje!! Lijkt inderdaad sprekend op Amigo!