Nou dat gaat erg snel 2 weken terug had ze nog een dikke vacht en is gelukkig bijna alles eraf!En een gave draf kan ze ook laten zien al is het nog steeds moeilijk met die stelten van haar 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.Knappe mams 11.
lindalieneke schreef:Wat een gaaf kleurtje krijgt ze! Heeft ze nou op de eerste foto een vliegenmasker op???Klopt ze heeft daar een vliegenmasker om dit vanwege de onstoken ogen verder te vermijden
Leuke foto's, ze ziet er inderdaad al weer heel anders uit! Wat wordt ze grijs al! Ik vind mams ook prachtig
Weer een wat grijzere Adana.... die lekker aan het ronddraven is.Super Onley.Wat zul je blij zijn met dit cadeautje.
Wat ziet ze er goed uit in haar bijna zomerjasje! En wat lijkt ze groot naast haar mama! word een grote dame zo te zien! leuk hoor!
is dat het veulen van (waars.) guerrero7?Wat is ze mooi!en ze heeft toch wel wat weg van de mijne vind ik:)
Bedankt iedereen Ja samm ik hoop dat ze dat gaat worden wat ik graag wil Ja Smieke is het veulen van NR 7
danaderese schreef:ze ziet er goed uit ga je ze houden?ik ga haar indd houden Dankje Sharon hoe gaat het met jouw veulen?