ik denk zwart, over een tijdje komt ze uit haar pluizenjas en zie je vanzelf wat er onder zit ik vind haar trouwens wat week op de achterbenen staan, klopt dat?
MisticRider
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-11 12:42
ja dat klopt, ze staat niet helemaal correct! maar vrijdag is de smid geweest, en (na een bokkende pown) haha staat ze nu wel beter, wat meer onder haar lijf. maar ze is ook enorm gegroeit, hier nog maar 3 weken oud, en al 73 cm (moeder is 97 cm groot, kweet niet wie papa is, heb um drachtig gekocht!)
Tammy_
Geplaatst: 18-05-11 12:45
gelukkig dat de smid haar wat heeft kunnen helpen het is wel een droppie hoor! hoop dat ze dr nog een beetje uit groeit
haha jaah ben er ook helemaal gek mee! wel een onwijs karakter dat er op zit, nog maar een maand oud en nu al trappen! al is het wel heel grappig, het mag natuurlijk niet. want als ze ouder is is het niet meer zo grappig
Lynn_Nikita
Geplaatst: 18-05-11 13:08
MisticRider schreef:
maar haar benen, zijn heel lichtbruin? (soort valk achtig?) zal ze dan nog helemaal bijkleuren?
ze is geen valkje, als dat pluizig vachtje weg is zal ze helemaal zwart worden
een van mijn ponies toen die klein was: http://img31.echo.cx/img31/7250/01821gi.png hier begon hij alweer bij te kleuren, is ook lichter geweest, maar heb ik geen foto's van. hij is later toch echt zwart geworden...
Peterina
Geplaatst: 19-05-11 19:34
Het zou kunnen maar vaak hebt je dan met een fenotype (hoe het eruit ziet) zwart te maken maar genotype (hoe het genetisch in elkaar zit) is het bruin en dan zelfs vaak zo donker zwart-bruin dat het zwart lijkt.