Het is maar net wat de koper ervoor geeft. Ik denk dat je voor deze hengst wel zo'n 500 kan rekenen, dus denk dat amber daar een goed bod voor heeft gegeven
Als je de vraagprijzen op mp e.d. na zoekt kom je voor een jaarling/2 jarige alleen met 500 euro weg met heel veel mazzel. De meeste prijzen liggen zo rond de 900/1000 euro in die leeftijdscategorie. Een jaarling hengst zal iets onder dat gemiddelde liggen, zo rond de 800 euro denk ik.
Denk ook meer richting €500,- de prijzen van paarden zijn zo gekelderd door te groot aanbod! Moet niet meer teveel verwachten..
Finnea
Geplaatst: 19-05-11 10:15
Ik zou geen 800 euro voor een jaarlinghengst geven, maar wie ben ik Ik denk dat Amber meer in de buurt zit. Het is ook maar net wat je er zelf voor over hebt en wat je plannen zijn... Als je 'm wilt gaan castreren dat zit je straks nog met een extra kostenpost, dus daar zou ik in een evt. bod wel rekening mee houden.
Onze A-premie merrieveulen (39 punten) hebben we met pijn en moeite voor € 350,00 kunnen verkopen...
Tristanfan
Geplaatst: 23-05-11 18:41
Ligt eraan waar je voor gaat in de toekomst, als ik iets zou kopen zou ik het uit een bewezen stam doen en kijk ik niet op 200 euro als het voor de komende 20 jaar is.