Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
Mijn excuses voor de kwaliteit, zijn stills uit een filmpje.

.
Dat eenkennige herken ik totaal niet, gevoelig ook (nog?) niet, hoewel hij zich wel heel goed laat corrigeren. Idd ontzettend lief, aanhalig en ontzettend open, echt een fijn paard.
Zelfs een 'geslaagde(!)' operatie heeft haar niet meer gered van dit lot. Het is inmiddels ruim 4 maanden geleden en ik heb dit gemis werkelijk nog nooit meegemaakt. Ze was echt mijn topper en mijn maatje. De andere paarden die ik heb gehad, heb ik wel gemist, maar toch heel anders. Demi was perfect. Afgelopen zomer heeft ze meegelopen op de stamboekkeuring en werd op een paar punten na net geen ster. Helaas, maar met Ibop had het makkelijk moeten lukken, ze had namelijk een heel slechte dag door extreme hengstigheid. Ik had haar een week voor de keuring naar een andere stal gebracht, iets wat ik beter niet had kunnen doen, want waarschijnlijk daardoor was ze zo van slag. Ze liet zich goed zien, behalve op de oxers. Daarbij sprong ze net teveel naar voren ipv de lucht in en dat heeft haar net genekt. Jury was verder wel over haar te spreken.
Terwijl ze normaal water echt heel leuk vindt, als het in een plasje op de grond ligt.