Informatie over KWPN-hengst Lennard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SuperLiesje

Informatie over KWPN-hengst Lennard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 18:17

Hallo bokkers,

Ik heb de zoekfunctie uiteraard al geprobeert, maar kom alleen verouderde topics tegen..

Ik ben benieuwd naar informatie over de hengst Lennard, vooral zijn karakter. En ook naar hoe zijn nakomelingen zijn (vooral kwa karakter).

Ik ga een merrie rijden die Lennard als vader heeft en ik ben wel benieuwd naar meer info over deze hengst :)

Lisepigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:38

Ik heb een kleinkind van Lennard (vader San Remo). Zij is heel erg lief, braaf, intelligent, nieuwsgierig en sensibel, maar ook dominant. Zij pakt het niet als jij niet eerlijk (consequent) met haar omgaan.

Quinn

Re: Informatie over KWPN-hengst Lennard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:53

sportfokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:47

Ik heb een paar nakomelingen van Lennard meegemaakt en die wilden niet zo goed meewerken....

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:48

En ik heb er juist een aantal gereden(van de fokker en deels nog eigenaar van Lennard zelf(man is inmiddels overleden overigens)) die weer heel superfijn waren. Wat is de moedersvader van de Lennard merrie die je gaat rijden?

Ups

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 01:51

Ik heb een Lennard merrie en die is super fijn! Eerlijk paard en fijn bewegen!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 01:52

Wat heeft die voor moedersvader Ups? Ik ben nog op zoek naar een Lennard x Burggraaf merrie die ik jaren geleden ingereden heb voor die man. Was zo;n fijn dier.

Ups

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 02:10

Is er 1 uit een Planeet moeder. Dus niet degene die je zoekt. Helaas...

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 02:17

wumdydumpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:46

ik heb zelf een lennard nakomeling van 1,78 stukkie groter dan zijn ouders. Hij is lief, aanhankelijk, dominant, eigenwijs, nieuwsgierig, speels, niet gemeen naar andere paarden, beetje haantje de voorste, wilt alleen werken als hij je mag en af en toe beetje eenkennig. al staat er iemand naast hem en ik loop weg blijft hij maar kijken waar ik ben. 9 van de 10x blijft hij ook gewoon staan op de spuitplaats als ik wegloop en volgt me overal als ik dat toelaat. Denk wel dat je consequent moet zijn voor zo'n paard maar dat geldt eigenlijk voor elk paard. o ja als hij zijn dag niet heeft wilt hij echt niet dressuren en dan doen we ook gewoon wat anders. Vind hem erg uitgesproken en eerlijk.
misschien kun je eens aan jur vrieling informatie vragen want die heeft lennard gereden.