Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ravado schreef:Eerlijk gezegd, vind ik het nogal veel. Ieder jaar een veulen zorgt voor een hoop stress
Ik weet niet of het slecht is voor de gezondheid, maar het maakt de gezondeheid er niet beter op
Een jaartje pauze is zeker wel op zijn plaats, eigenlijk vind ik dat het na 7 veulens wel helemaal klaar mag zijn, maar ja, wie ben ik?
ravado schreef:Eerlijk gezegd, vind ik het nogal veel. Ieder jaar een veulen zorgt voor een hoop stress
Neonlight schreef:ravado schreef:Eerlijk gezegd, vind ik het nogal veel. Ieder jaar een veulen zorgt voor een hoop stress
Ik denk dat mijn nog geen 10-jarige merrie (moet in juli 10 worden) met haar 6de veulen nu aan haar voet wel 10 keer minder stress heeft gehad in haar leven dan een gemiddeld rijpaard.
Zij is fulltime fokmerrie, het enige wat ze hoeft te doen is op haar veulen passen en gras eten in de wei. Zij hoeft niet mee uit rijden, zij hoeft niet mee naar lessen, zij hoeft niet mee naar wedstrijden.