friese paarden wedstrijden; hoe inschrijven?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ImkeTarek

friese paarden wedstrijden; hoe inschrijven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 20:11

Hallo,

Ik wil van de zomer gaan beginnen met wedstrijden rijden met mijn 4 jarige friese merrie.
Nu gaat een stalgenootje 18juni naar een friese wedstrijd in Lunteren, waar je ook zonder startkaart kunt starten. Ik wil graag bij deze wedstrijd meerijden, om ervaring op te doen, zonder startkaart. Maar nu kan ik nergens vinden hoe ik me hiervoor in moet schrijven..

Wie weet hoe ik dit kan doen?

Groetjes Imke

ps. Ik kon in de zoekfunctie zo snel geen ander topic hier over vinden.. Dus sorry als dit al eerder gevraagd is.

friesiszwart

Re: friese paarden wedstrijden; hoe inschrijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 10:45

het beste kun je kontakt opnemen met suzanne via info@drieheuvels.nl
zijn organiseerd(e) dit altijd.

Klaas2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 10:47

Kom je wel eens op FPF? www.friespaardenforum.nl
Forum voor Friese paarden liefhebbers, daar vind je alle informatie.
Anders kijk je even op http://www.kfps.nl dan bij linker katern, sport en daar vind je ook alles over de selectie wedstrijden die er zijn.

nynke_aafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 17:55

Net als wat klaas zegt, via het stamboek en op het FPF kun je ook veel informatie vinden

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 21:24

Inschrijven is gelukt :) ! Stalgenootje die er zelf ook heen gaat met haar fries heeft mij ingeschreven.

Nu nog afwachten of ik uberhaupt wel kan gaan.. Paard heeft van de week (lichte) peesblessure opgelopen in de wei, dus training staat even stil.. Flink been koelen en veel stappen, en maar hopen dat het snel genoeg genezen is! En anders stellen we ons debuut maar uit :) ! Paard dr gezondheid gaat natuurlijk boven alles!!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 20:25

Succes! Laten we hopen dat je wel kunt, want als je te laat afmeld (na sluitingsdatum) ben je verplicht te betalen. (ik ga er van uit dat dat ook geldt voor 'zonder-startkaart-wedstrijden')

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-11 22:27

Annekeee schreef:
Succes! Laten we hopen dat je wel kunt, want als je te laat afmeld (na sluitingsdatum) ben je verplicht te betalen. (ik ga er van uit dat dat ook geldt voor 'zonder-startkaart-wedstrijden')

Misschien dat ik dan een ander paard mee zou kunnen nemen, heb het daar al met de eigenaar over gehad :P ! Ga natuurlijk niet starten met een paard wat niet 100% goed is (al loopt ze niet kreupel).
Is het grote voordeel van een friese fokkerij met veel keus aan paarden :P !