hai!Ik ben opzoek naar stamboek nummer 50 van het fps.ik kan het niet op internet vinden.uit deze stamboom komt ook mijn merrie, dus ben wel benieuwd hoe en wat.heeft iemand misschien een link?
mijn ouders hebben friezen en een kennis fokt ze maar heb geen idee hoe je moet weten welke stamboek nummer bij je paard hoort.dus lees even mee
nee, dat weet ik dus ook niet, is er niet iets in de richting van www.paardenfokken.nl ofzo, maar dan voor de barokke paarden?
Volgens mij moet je dan geregistreerd zijn bij het KFPS en via die site kan je de stamboeken inzien. Hoe het anders kan weet ik niet.
friesiszwart schreef:Volgens mij bedoel je merriestam 50 Wat wil je daarvan weten?ja, dat bedoel ik ja.Ik wil graag weten van welke merrie mijn fries afstamt.
Dan kun je hier het beste de volledige naam even neerzetten, dan wordt het wel door 1 van ons opgezocht.Heeft ze officiele KFPS papieren?
heejwaar mijn paard vandaan komt fokken ze met stam 50 geloof ik. www.deboppelannen.com. misschien kun je hen vragen. ze zijn ontzettend aardig.
moelly schreef:friesiszwart schreef:Volgens mij bedoel je merriestam 50 Wat wil je daarvan weten?ja, dat bedoel ik ja.Ik wil graag weten van welke merrie mijn fries afstamt.Geef de naam van je merrie maar door dan wil ik wel eea voor je uitzoeken.