Lord leatherdale, wat voor hengst is dat?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

charlie1989

Lord leatherdale, wat voor hengst is dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 21:41

Hallo

Hoe zou het zijn met Lord Leatherdale, wie heeft er al mee gefokt, en wie weet de sterktes en zwaktes van die hengst.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 08:57

charlie1989

Re: Lord leatherdale, wat voor hengst is dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 12:19

ja merci maar dat topic op bokt is eigenlijk niet interessant. Het begint goed maar dan begint iedereen over hun eigen veulens en kom je niet veel meer over de hengst te weten

Zooist

Re: Lord leatherdale, wat voor hengst is dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 12:21

MAar ik neem aan dat je er mee wilt fokken dus wel handig op te weten hoe de veulens zijn??? :')

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 23:01

Ik ben indertijd naar de nakomelingen keuring van Lord Leatherdale geweest,en toen was ik eigenlijk niet zo weg van zijn veulens.Wel mooi type maar ik vond ze niet sterk genoeg in de achterhand,iets wat de hengst zelf ook wel wat mist,een krachtig achterbeen.

Laatst ben ik naar de hengstensdhow bij Van Olst geweest,en daar hebben zijn nakomelingen mij positief verrast!!
Ze hebben toen een stel mooie,goed ontwikkelde paarden laten zien,mooi front (leken)simpel te rijden en dat achterbeen gebruik viel best goed mee.Wel kwamen ze grotendeels uit een Negro moeder,en Negro staat erom bekent een goed achterbeen te vererven dus... :D :D