Mijn buurman heeft mij gevraagd of ik nog mensen wist die intresse hadden in een dekking van zijn hengst. Dus dacht ik, dat dit wel een goede plek is om dit prachtbeestje aan te bieden.
G U L L I V E R O ' B R I T A I N
Gulliver O' britain is een goedgekeurde show- dekhengst bij het NSvT, ICS(NL), DPZV & ECHA(Dld) en heeft zijn stal in Drenthe.
Zijn stokmaat is 1m53. Het is een hengst met een onverschrokken en onverstoorbaar gedrag, gaat door het vuur, kruipt onder een dekzeil van 6 m. door, galoppeert dwars door papier, vindt balonnen 'mieters' en kent nog veel meer trucs. Deze trucs hoef je hem niet aan te leren, hij doet alles wat je van hem vraagt. Hij heeft een volledig vertrouwen in de mensen. Gulliver wordt voor allerlei show-elementen ingezet door zijn eigenaren. Een hengst met een wereldkarakter! Daarbij is Gulliver een TOPHENGST qua scoren van 1e premie/kampioen-nakomelingen op keuringen en zijn fantastische karakter geeft hij ook door. Sinds de hengstenkeuring 2OO8 heeft Gulliver ook een goedgekeurde zoon 'Rudolf v.d. Kapershoeve'. Gulliver is klinisch/röntgenologisch en op sperma goedgekeurd. Gulliver is een prachtig gebouwde hengst die je niet vaak ziet! Gulliver fokt groot en dekt naast tinkerpaarden en pony's ook andere rassen in overleg. Wil je een echt koudbloedkarakter fokken dan is Gulliver een uitstekende keuze! Meer informatie? Stuur een mailtje dan geef je ik de nodige gegevens door.
In het echt is hij zeker veel mooier dan op de foto's!

Een filmpje tijdens een show in de Evenementenhal Hardenberg:
http://www.youtube.com/watch?v=E6lCNWV3Km8&feature=related
Goedgekeurde zoon Rudolf v.d. Kapershoeve

Zeker de moeite waard!