en jawel het heeft allemaal geholpen

Mijn vader heeft ons toen uit bed gehaald en als een gek er heen gesjeest, want het ging nog steeds niet goed. Onze kleine man had zijn tong uit zijn bekkie hangen en mama lag nog steeds op de grond (wel druk gras aan het kauwen

Ze toonde weinig intresse in het kleine gebakje, ze heeft hem niet eens schoongemaakt, dus wij moesten hem maar aandacht geven, helemaal niet erg natuurlijk!. Nu moet ik ook even zeggen dat mama heel erg veel last had van naweeen waarschijnlijk, dus totaal overrompeld en niet wetende wat te doen, bleef ze toch maar uit de buurt.
na een uur toch proberen te staan en hij heeft aardig lange stelten eronder gekregen dus dat was zo niet een twee drie klaar. Mama hielp toch niet mee, dus hebben wij hem geprobeerd op te staan. Maar mama was toch wel nieuwschierig, dus ze kwam er aan lopen en begon een beetje te ruiken aan dat kleine ding, en opeens begon hij heel zachtjes te hinniken. Nou daar had mama zeker niet opgerekend dat er nog geluid uit kwam dus flink stampen (van schrik waarschijnlijk

Eindelijk, met wat hulp, kreeg onze kleine man controle over zijn vier stelten. Maar hij was erg dorstig, maar kon geen melk krijgen, aangezien mama steeds ging liggen van de pijn.
We zijn toen maar even weggegaan en van een afstandje gaan kijken, want mama had er immers een uur niet naar omgekeken, maar dit kwam waarschijnlijk omdat het de eerste keer voor haar was. Ze wist niet wat haar overkwam en al helemaal niet wat voor klein ding daar bij haar stond, zo opeens naast haar....
En toen begon de kleine naar mama heen te strompelen. Mama lag nog steeds maar ging toch zo opeens in de benen staan. Eindelijk begon ze te denken dat deze werkelijk van haar was. Ze drukte hem een klein beetje aan en daar liep meneer

Helaas moest ik gewoon naar stage, dus mijn zus moet voor oppas dienen. FOTO'S volgen nog z.s.m. Ik ben benieuwd of mama er al een beetje aangewend is als ik vanavond weer thuis kom. SPANNEND

weet iemand nog een leuke naam voor een bont hengstje, want o, ja hij is bont getekend

hierbij een foto

hier ligt hij lekker te slapen!
meer foto's komen nog