Ik zou jullie (alsnog) graag voorstellen aan mijn (grote)kleine vriendinnetje Guess.
Ze is nu 6 weekjes oud, en groeit als kool!
Vanaf dag 2 zoekt ze al de aandacht op van mensen, ze is erg brutaal en nieuwschierig, maar het is zo'n schatje!!
Voor een veulentje van 1,5 maanden is ze erg makkelijk. Guess is 3 weken te vroeg geboren, en er werd voor haar leventje gevreesd, omdat er die week daarvoor helaas een dood veulen geboren is. Ook 3 weeken te vroeg. Maar de DA vertelde dat ze gezond was, en een dag later was er ook geen spoortje te bekennen dat ze het niet zou halen.
Guess begint al een flinke dame te worden en staat erg hoog op haar benen. Ik heb nu alleen nog maar een aantal super schattige lig-foto's maar ik probeer elke dinsdag foto's van haar te maken, dus zullen er vanavond misschien al nieuwe foto's bij komen! (het is een veulen van de manege waar ik rijd, dus helaas niet vaker foto's dan op de dinsdag/ woensdag)
Kijk en geniet, van dit prachtige plaatje!
1. Goedemorgen... Oh is het al middag?

2. Jaja ik ben al wakker!

3. Heee kom je er gezellig bij zitten? (jajaaa! Ik kon al bij haar gaan zitten!)

4. Nu kan je een heeeeeel kleinbeetje een beeld krijgen, van hoe groot ik al ben

5. Kijk eens naar het vogeltjee!

6. Hmmm, lekker die zoute handen! Ik lik ze allemaal helemaal schoon!

7. Mama wou eigenlijk ook wel aandacht... Ze duwd me elke keer opzij! Maar ik kom er lekker steeds tussendoor..

8. En nog een kleine familiefoto?

Foto's zijn misschien van slechte kwaliteit, zijn met mijn telefoon gemaakt, en jaa... op de laatste 2 foto's staat mijn vriendin xD
Laten jullie een berichtje achter wat jullie van haar vinden?