Valesqua was al 19 april uitgerekent,maar waarschijnlijk was ze er niet klaar voor.
S morgens zette ik ze buiten en had ze hele kleine doorzichtige harsdruppels aan haar tepels.
Toen mijn zus haar controleerde om 18:00 was er helemaal niks te zien,miss met de staart eraf geslagen.
Ik kreeg op mijn werk een bericht dat er niks te zien was en we gingen er vannacht niet slapen.Natuurlijk teleurgesteld.
Om 21:00 ben ikzelf ff gaan kijken en nu had ze wel witte troebele druppels eraan hangen,dus toch!
Na ff douchen,eten,spullen pakken,stretcher opzetten,stal mesten en alles klaarmaken lagen we er eindelijk en hebben we de lichten uitgedaan om 01:00.Wekker gezet om 02:00,maar ze bleef aan een stuk schrapen en rondlopen.We konden niet slapen.
Om kwart voor 2 brak het water en om half 3 had Gioia al gedronken,gemest en geplast.
Alles super snel gegaan en de nageboorte kwam er snel af.Een snellere bevalling nog nooit meegemaakt en ze lijkt alles geworden wat ik wilde.We hebben maar 1 keer eerder een merrieveulen gekregen en ik wilde ook dolgraag een merrie en dat kleurtje maakt het helemaal compleet!
Vandaag heeft ze met het mooie weer ff op de wei gestaan en had ik ook te tijd om fotos te maken.
Hier het resultaat

Ik ben reuze trots op mijn twee meisjes,ben benieuwd wat jullie ervan vinden....