Fellow 8,5 maanden en nu geschoren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Siepie

Fellow 8,5 maanden en nu geschoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 20:28

Fellow is inmiddels 8,5 maanden en zat heel erg dik in zijn vacht. Hij had er erg veel last van (jeuk, warm, sloom) Toen de pony's ook nog last kregen van luizen heb ik ze maar geschoren. Onder het wollige teddybeertje van mij kwam ineens een hele knappe pony! :D Hij was erg braaf, behalve bij zijn benen. Zijn hoofd was ook wel eventjes vervelend, maar toen dat eenmaal aan de gang was, was meneer daarbij heel braaf. Alleen zijn benen zijn nu nog niet af, dat maak ik van de week nog af. Hij tilde steeds zijn been op :( . Maar door een tip hier op bokt ga ik zijn been optillen, dat heb ik ook wel even gedaan, maar toen ging hij steigeren en bokken. Maar er is onweer op komst en mijn andere pony (die ergens anders staat) was ook erg onrustig. Ik ga er van de week weer eens goed de tijd voor nemen, want nu loopt meneer wel een beetje voor aap :') .

Paspoortje:
Fellow
Hengst
Minipaardje (nmprs)
96 centimeter
Appaloosa
Marschall One
Natana v/d Hein hoeve

Ja, Fellow is iets te mager, en hij krijgt nu ook een extra handje brokjes elke dag. We konden dat eerst niet zien door die dikke vacht en ik dacht eigenlijk dat hij iets te dik was :o . Nou ja, komt toch wel goed uit.

Fellow als veulen 1,5 dag oud:
Afbeelding

Fellow vorige week zaterdag:
Afbeelding

Afbeelding

Fellow nu:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was ook voor mij de eerste keer om te scheren, is het een beetje gelukt? :o
Reactie zou leuk zijn :j

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:33

zo dat is gelijk een heel ander plaatje :D
Wat kunnen die wolbalen door scheren veranderen hé

Vind het nog best netjes gedaan , op de foto zie ik in ieder geval geen dikke strepen :+

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 20:37

Haha, ja eerst was het halster ook best aan de krappe kant en zit nu heel erg ruim!
Dankjewel! Ikzelf vond het best goed geschoren voor de eerste keer :o Er zijn bijna geen strepen en die vallen niet op, en als ik zijn benen doe en ik zie iets werk ik dat nog wel even bij.