vorig jaar had fenna een laat veulen en beviel ze met 36 graden en stond ze s'ochtends vroeg al zeiknat van het zweet. pas s'avonds is kyara toen geboren na hulp van mijn vriend omdat ze niet helemaal goed lag. het was fenna alleen niet gelukt.
Vorig jaar hebben we besloten fenna door onze (van mijn vriend en mij) eigen welsh hengst te laten dekken. deze was toen 2 jaar maar we vonden het wel leuk zelf zijn eerste nakomeling te hebben. Na 2 keer dekken was het al raak en was fenna dragend

nu 320 dagen verder is het bijna zover. Inmiddels is onze welsh hengst goedgekeurd. (En staat hij tevens ter dekking voor meer info PB)
omdat fenna en emmelie allebei tegelijk gedekt waren net als vorig jaar, hoopte we weer op 2 veulies dit jaar helaas. omdat en fenna en emmelie beide rond maart nog steeds niet tekende hebben we besloten ze te laten scannen
samen op weg naar de dierenarts, hier is het bij fenna al wel wat te zien (rechts)

Emmelie bleek gust, fenna was luid en duidelijk dragend.
Fenna vorig jaar:

Dasch:

dasch is vos sabino en goedgekeurd bij het WPCV
Fenna een maandje terug ongeveer:

En een week geleden:

tevens is fenna vandaag wat onrustig, ze loopt lekker buiten met emmelie welke echt niet bij haar weg te slaan is. Emmelie is altijd fokmerrie geweest en weet dus precies hoe of wat, tevens zijn ze dikke maatjes emmelie is niet dragend maar is echt met fenna aan het mee zwangeren.

ik zal hier regelmatig bij houden hoe of wat, een berichtje zou leuk zijn