De titel zegt het al, wie heeft er een nakomeling van de hengst Stendert? Ik heb een jaarling merrie: Ilona van de Haarsterweide. Vm is Folkert Ben erg benieuwd naar halfbroers en -zusjes!
klopt op stage het merrietje heeft super gangen maar dat heeft die merrie altijd. het hengstje is een boef en durft alles.
Jibbel
Geplaatst: 24-04-13 13:48
Ondanks dat dit een oud topic is, wil ik hem toch even naar boven halen.
Omdat ik er over denk om mijn merrie met Stendert te laten dekken dit jaar, ben ik benieuwd naar mensen die ook een nakomeling van Stendert in hun bezit hebben/hadden of hebben gefokt.
Ik ben vooral erg benieuwd naar de bouw en karakters van de paarden en evt. stokmaat.
Wij hebben een 3 jarige Stendert x Doaitsen merrie. Gister STER geworden En een 3 jarige Stendert x Sape hengst gaat dit jaar naar de HK Hebben nog een 2 jarige Stendert x Doaitsen merrie. En nog een 1 jarige Stendert x Wierd merrie.
friesiszwart
Geplaatst: 04-05-13 18:31
Typhoon schreef:
Wij hebben een 3 jarige Stendert x Doaitsen merrie. Gister STER geworden En een 3 jarige Stendert x Sape hengst gaat dit jaar naar de HK Hebben nog een 2 jarige Stendert x Doaitsen merrie. En nog een 1 jarige Stendert x Wierd merrie.