Jaaaa... het mannetje is vannacht geboren en gedoopt tot Don de Vito CT. Drie lange witte benen en een witte sok... ik denk dat de witte verf op was des al niet te min een mooi mannetje met een mooie grote witte bles. Palomino opgekleurd en nu maar wachten op het uitkreukelen. De moeder Prima Donna en zoon maken het verders gelukkig goed Hierbij de foto's toen die er net uit kwam.
Groetjes, Primadonna
Laatst bijgewerkt door PrimaDonna op 05-05-11 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt
jaaaaaa daar is hij dan! wat een knapperd en ben heel benieuwd naar droogfoto's maarre zo op de foto's zie ik er geen palomino aan maar een echte vos
misschien leuk ter vergelijking zijn halfzusje:
PrimaDonna
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-11 17:55
Droogfoto's komen snel! Ja ik vind die van jou ook een echte knapperd! heb je filmpjes ook nog zitten bekijken...erg leuk! Houden elkaar op de hoogte hoor!
gefeliciteeeeeeeeeeeeerd !!!!!!!! Een mooie palomino !!! Ben heel erg benieuwd naar de droogfoto's !!! En wat een super leuke naam ! Echt een kruising tussen papa's en opa's naam ! Erg leuk bedacht!
cristinaa
Geplaatst: 05-05-11 19:29
Yes .... een palominohengst !! Van harte gefeliciteerd!! Heel veel geluk met je gouden paardje!
Otje96
Geplaatst: 05-05-11 19:30
Gefeliciteerd. Ook ik ben benieuwd naar droogfoto's
PrimaDonna
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-11 22:49
Hey Marjolein, thanx ! Dat heeft de papa toch weer goed gedaan hoor van de zomer misschien naar de keuring met de kleine man wat denk jij? Hier dan de droog foto's van Don de Vito.
mooi ding zeg! Een palominohengst met zo'n papa en mama, daar mag je trots op zijn! (volgens mij heb ik de merrie vorig jaar op stal gezien bij marjolein zo rond de periode half/eind mei kan dat?)
Wat vind jij, zal ik er mee naar de keuring gaan? En ja, nieuwe foto's had ik er al op gezet moet je maar even kijken. Hij is wel heel stoer hoor en erg ondernemend en slim. Ben erg trots op de kleine macho man. Groetjes,