Ik voel me momenteel een penny meisje eerste klas. Hahaha. Echt bevatten doe ik het nog niet....
Al jaren kijk ik met enige regelmaat op de website van stoeterij Du Bois en volg ik (bijna) alle topics van Marjolein88. Met stiekem de droom ooit ook zo'n knapperd te mogen bezitten. Vorig jaar aan de pb geslagen met Marjolein en tja, toen werd het ineens wel heel leuk serieus!

Op 2 april werd Dior geboren en vanaf de eerste foto was ik al opslag verliefd! En vandaag was het dan zo ver, ik zou gaan kijken!

Daar stond hij dan, een dondersteen eerste klas, heel nieuwsgierig, veel praatjes en en en.... gewoon zo leuk!!!!

Dus sinds vandaag ( mits meneer zich natuurlijk wel 'heel' houdt tot augustus ) ben ik de ontzettende trotse eigenaresse van Dior Du bois! Het is een palomino hengstje met als vader de goedgekeurde NRPS-hengst Djamai du Bois.
Ik kan er nog wel een heel lang ratel verhaal van gaan maken... Maar dat doe ik niet.

( Foto's zijn qua belichting e.d. helemaal niet goed. Maar daar heb ik helemaal niet op gelet hoor, hahahaha. )

Mama pesten.

Ik kan niet wachten om weer bij 'm te gaan kijken!!!