Nu mag hij met zijn grote vriend Glen Rose from Snowville op pad

Kijk ik ben Givenchy, ook wel Gi of ventje genoemd. Degene die achter me staat is Glen. Hij is mijn beste vriend! Glen is heel speciaal want hij is valkbont, al heeft zijn mama hem iets te wit afgeleverd

Dit is dus Glen, een echte charmeur die van kroelen houdt met de 2-voeters, pfff daar en ik voor weg hoor rare wezens

Als ik eet, dan houdt Glen de wacht voor mij. Veronderstel dat er in ene enge monsters komen!

We apen elkaar ook na, kijk hier doe ik een ezel na...

En hier doet Glen een ezel na:

Ik vind persoonlijk dat hij meer op een lama lijkt, maar ja hij oefent wel veel hoor, maar hij is 2 en een halve week jonger dan ik ben, dus ik heb al veel langer geoefend

Ook kijken we of we al even groot zijn

Hm scheelt niet veel he...
We zingen samen:

We spelen ook treintje

Glennn niet zo duwen, nou hebben we een botsing

Ehm Glen volgens mij is dit niet de bedoeling met treintje spelen

He Glen, zie je dit, ik zie een heel mooi bloemetje in het gras, daarom liep ik niet door, jij let ook nergens op... Geen oog voor de natuur

ohhh Glen heeft wel oog voor de natuur, bloemetjes boeien hem niet, maar mooie dames wel

Glen dit is mijn mama, je mag niet bij haar drinken (van mij dan want mama boeit het volgens mij niet zo)

Hehe Glen heeft zijn eigen mooie mama gevonden

Dit zijn we met bijna de hele club, hier sta ik met mijn mama omdat vrouwtje momenteel te ziek is om elke dag voor ons te zorgen. We zijn dan ook zeer dankbaar en blij dat we hier mogen staan

Dank jullie wel Leon en Arjan, ik ben heel blij met jullie

Knuf Bianca