Met veel trots stellen wij ons eerste mini-veulen van 2011 voor: Equistar v.d. Witte Gracht, een dochter van World Star of the Fairy Tale Ranch (appaloosa) x Lorenzo v.d. Appaloosahoeve (palomino bont).
Ach wat een mooi diertje zeg! Zie ik ook een paar stipjes op haar kontje?
Sophie_mini
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-11 21:02
Dat zouden inderdaad wel stipjes kunnen zijn, ik moet nog eens goed kijken... Op foto valt het harder op dan irl.
Iemand enig idee welk kleurtje dit precies is? Ik dacht aan valk, maar het verbaast me zo dat er uit de combinatie appaloosa x palomino bont een valkje geboren wordt... Het is alleszins een aangename verrassing!
Absoluut een valkje, cremegen van papa, bruine van ma, dus is niet zo gek hoor.
Sophie_mini
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-11 21:08
Ah, ok, ben nog beetje leek op vlak van de kleurtjes Een absolute meevaller! Benieuwd wat Lorenzo ons nog zal brengen...
GotaCacel
Geplaatst: 17-04-11 21:24
ouders gekleurd ... veulen niet? kan gebeuren, heb dat nog al gezien. allhoewel, soms komen de vlekken van de appaloosa laat door.
Ik ken nog iemand die zo'n veulen heeft gehad. egaal van kleur geboren, 2 jaar later staat er de mooiste blanket patroon op XD
Dorien1
Geplaatst: 18-04-11 12:41
Heb je hier ook gevonden Sophie
Proficiat met je mooie veulentje! Ik zeg buckskin ook
Sophie_mini
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-11 13:02
We zijn helemaal weg van buckskin, maar hadden nooit gedacht dat deze combinatie ons dit kleurtje zou opleveren! Van een aangename verrassing gesproken, en dan nog een merrie!
yashilha
Geplaatst: 18-04-11 16:19
Gefeliciteerd!! Wat een mooi veulen Papa mag er ook wezen zeg!!