Halllooo mensen jullie zullen mij vast wel een beetje kennen van het topic ;Helluupp is mijn merrie drachtig.
Maar nou is er vrijdag ochtend een lief schattig Hengsten veulen geboren, 4 witte voetjes. de vader is waarschijnlijk een schimmel. vandaar mijn vraag: zou het een schimmel worden?
wat super leuk voor je dat er toch een mooi lief veulentje is geboren gelukkig wist jij zeker dat het waar was ook al dachten sommige hier van niet geniet maar fijn van hem en kom maar op met die naam ben heel benieuwt
groetjes nagano
Birdie60
Geplaatst: 17-04-11 08:22
gefeliciteerdddddd, nou iemand moet jou het excuus aanbieden. blij dat alles goed is gegaan. heeft die ook een naam?
Ik bied ook mijn excuus aan, omdat ik in het andere (verdwenen) topic ook gezegt had dat ik er geen vertrouwen in had, en het niet geloofde. sorry daarvoor...
Wat een mooi beestje zeg! Mooi getekend, geniet er maar lekker van.
rocymax
Geplaatst: 17-04-11 20:06
Wat heerlijk voor je dat alles goed gegaan is. Wat een lieverdje Geniet er maar lekker van hoor!! Ga je hem houden?? Ik vind Gio wel een leuke naam.Of GG; Goed Gelukt
als de kleine 6 maand is dan komt de jaarling (dan inmiddels 1,5) ook terug dan gaan we verder kijken hoe die verder gegroeit is enzo. dus is nog neit helemaal zeker enzo..