Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DTF schreef:Deze show zal volledig performance zijn en volgens de AMHA en AMHR regels.
Citaat:Als we met uitzonderingen beginnen is het hek van de dam en kan je overal wel uitzonderingen op maken.
Citaat:Deze show zal volledig performance zijn en volgens de AMHA en AMHR regels.
Graag zou ik willen weten of hier voldoende interesse voor is.
stef schreef:snap ik dennis, maar genoeg "niet show pony's" die aangespannen lopen staan nu eenmaal op ijzers. En dan kan je interesse hebben, maar toch niet mee doen.
Abbey staat van de winter waarschijnlijk ook weer op ijzers, en ik ga ze er niet onderuit halen voor een funshow.
Dus interesse ja, mits de hoogte indeling mijn pony toelaaten tzt zal ik moeten zien of ze wel of niet op ijzers staat
Citaat:Ik loop het liefst en het lekkerst op klompen.
Wanneer ik nu wil gaan voetballen staat er in de reglementen van oa het knvb dat ik voetbalschoenen moet dragen.
Als ik nu toch wil gaan voetballen zal ik er voor moeten kiezen om voetbalschoenen te gaan dragen want ik mag het veld niet op met mijn klompen.
De knvb maakt daar voor mij geen uitzondering voor omdat ik het liefst en het lekkerst op klompen loop.