Flirtatious ....word een GROTE man (v. Armani)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Crazyhorse77

Flirtatious ....word een GROTE man (v. Armani)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 14:20

Vandaag op bezoek geweest bij mijn mannetje Flirtatious.
Het is een bruine hengst van de dressuurhengst Armani (v. United) uit een moeder van San Remo
Het was een redelijk laat veulen dus hij is nu 9 maandjes jong en toch al aardig aan de maat (let wel hij kwam als kleinste!!)
Gelukkig nog even aanhankelijk als toen hij wegging.
Ik ben vorige week bij zijn volle broer geweest, en die is ook extreem groot, heel hoogbenig en een prachtige kop erop.
Na deze mannen nog eens goed bekeken te hebben heb ik er toch voor gekozen om nogmaals te dekken met de hengst Armani (als het goed is aanstaand weekend)
Hopend dat ik dan in 2012 ROZE muisjes kan opdienen *\o/*
Nou geniet even mee met mijn nu nog ongelofelijke LELIJKE ventje............

Foto van Mamsie
Afbeelding

Voordat hij op reis ging
Afbeelding

Bij aankomst op opfokbedrijf, tussen nieuwe vriendjes
Afbeelding

Lekker in de paddock
Afbeelding

Komt even gezellig buurten
Afbeelding

Snoeteke van Mams
Afbeelding

Toch wel leuk halsje
Afbeelding

Oeiiii Lelijk paard hahah
Afbeelding

Op stand (althans op stilstand hihi)
Afbeelding

Lekker saampjes eten....en alles delen
Afbeelding

Nou zou het nog goedkomen met die lelijkerd <3

waterlelie48

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:38

Nou dat het goed gaat komen is imo zeer zeker, als we naar de vorigen kijken. Flip heeft dezelfde oogopslag als zijn moeder en dat is hetgeen waar ik verliefd op ben geworden enne als er nu een borstel over zou gaan is het al een heel ander zicht, maar laat hem maar lekker spelen en dollen nu, hij kan nl. nog lang genoeg geborsteld en gefrutseld worden. Ondanks dat ben ik nog steeds helemaal <3 Veel suc6 met hem Natie!!! :)

Lilliputter

Re: Flirtatious ....word een GROTE man (v. Armani)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 15:33

Hij ziet er goed uit hoor :j Erg knappe Armani!! Maar waarom dek je na 2 veulens niet eens met een andere hengst? Pure interesse hoor, maar het lijkt me dat je ook graag wil weten wat je merrie nog meer kan geven :)

Otje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 15:36

Lelijk? Nee joh, hij ziet er nog best goed uit. Zo op de foto te zien is mams ook een knapperd.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 15:46

Dat komt gerust wel goed hoor! Hij is al mooi ontwikkeld! Vind 'm veel op z'n vader lijken.

Crazyhorse77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 16:10

Heej Rachel, hahah ik snap natuurlijk je vraag (Bon Bravour is nog steeds een favoriet!!)
Ik wil dolgraag een merrie uit deze merrie en omdat het mijns inziens goed klikt met deze hengst gok ik nog eenmaal op hem....voor een merrie uitvoering....

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:33

Oh, maar dat vraag ik buiten BB om hoor :D Wij hebben namelijk onze Krach voor de derde keer dragend van Metall, maar dit was wel de laatste keer. Ondanks dat de combinatie super is dekken we vanaf nu niet vaker dan 1x terug. Maar ik snap waarom jij graag nog eens terugdekt. Hopelijk wordt het een merrie!

Crazyhorse77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 21:38

Rachel: ik begrijp het wel hoor dat je in principe niet vaker dan 1 a 2 keer te dekken, doe ik normaal dus echt NIET.....maar wil gewoon echt graag een merrie uit deze combi.
De hengsten zijn echt apart....dus we gaan hopen :j