Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jady schreef:Mijn veulentje gaat naar schipluiden in begin oktober.
Dat is de opfokboerderij van Fam.Verboom.
In de zomers staan ze dag en nacht buiten,en dan mag je niet de wei bij je veulen in.
. Ik heb nu een openbox van 25m² voor Yns en Jaike samen en daarvoor betaal ik €230,- p.m. Daar zit hal, buitenbak, hooi, sto, zaagsel en voer bij in.
) 2 van deze openboxen en een gewelgig grote paddock. Op de wei komen ze als het niet te nat is en ze het gras niet kapot kunnen trappen! Ik gok er maar op, dat ik voor Jaike tussen de €115,- / 130,- kwijt zal zijn !Cassidy schreef:... En wat ook van voordeel is: ze staat met allemaal andere Quarters op het land, er staat geen KWPN-er of ander ras tussen die door zijn maat de boel kan tyranniseren (wil namelijk nog wel eens voorkomen)...
!
!
! Ze is wel met afstand de jongste van het hele spul !! Cassidy schreef:En wat ook van voordeel is: ze staat met allemaal andere Quarters op het land, er staat geen KWPN-er of ander ras tussen die door zijn maat de boel kan tyranniseren (wil namelijk nog wel eens voorkomen) .