Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dadabo schreef:Grace schreef:tussen de 1500 en de 2000 euro, zou ik er voor geven, aangezien de ouders onbekend zijn, het een kruizing is en ze niet tegen kuil kan.. plus punt mooi behang, mooie maat, mooie leeftijd en L1 dressuur
Waarom zullen de ouders onbekend zijn?
Waarom kan een kruising niet tegen kuil?
Wat een onzin zeg!
Ik denk dat je toch wel rond de 2500,00 moet denken.
loversyl schreef:Ik zou er niet teveel aan uit geven.
Een kruising is sowieso minder waard, en omdat zijn ouders onbekend zijn weet je ook niet wat zijn karakter is en hoe hij kan worden.
flappie28 schreef:loversyl schreef:Ik zou er niet teveel aan uit geven.
Een kruising is sowieso minder waard, en omdat zijn ouders onbekend zijn weet je ook niet wat zijn karakter is en hoe hij kan worden.
Hij is toch al 8/9 jaar en al onder het zadel, dus hoe zijn karakter is zal dan wel duidelijk zijn toch?![]()
Ik denk dat het paard inderdaad tussen de 2000 en 2500 waard is.
loversyl schreef:Ik zou er niet teveel aan uit geven.
Jolandt schreef:loversyl schreef:Ik zou er niet teveel aan uit geven.
Zijn karakter ken ik...Ik rijd hem al een jaartje...Hij is al acht...dus is al wie hij is...Hoewel...als ik hem koop wil ik hem ook wrs. ook nog voor de kar beleren...
Jolandt schreef:[
Ok, het is natuurlijk je eigen keuze.
Maar ondanks hij geen papieren heeft enz zou ik er niet teveel aan uit geven.
Maar ik neem aan dat je hem juist wilt kopen omdat je hem al rijd en zijn persoonlijkheid leuk vind.