Op 16 April word er een beoordelingsmiddag gehouden in manege de Hjouwer te Haskerhorne.
Extra informatie:
Tijdens de informatiemiddag zal voorlichting gegeven worden over het keuringsklaar maken van haflingers. Alle aspecten van een bezoek aan de keuring komen aan bod. Bovendien zijn de heer Harmsen en de heer Oonk, juryleden bij de KVTH, bereid gevonden uitleg te geven over hoe de ideale haflinger er uit zou moeten zien, en hoe deze zou moeten bewegen. Daarnaast kunnen belangstellenden zelf aan de slag met de bekende 100 punten lijst en zelf eens in de schoenen van de jury gaan staan. Natuurlijk is er ook gelegenheid voor het stellen van vragen.
De informatiemiddag begint om 13.30 en is gratis toegankelijk. Wij zoeken nog enkele paarden ter beoordeling! Opgave graag via onderstaand adres.
De middag wordt gehouden bij:
Manege de Hjouwer Wildehornstersingel 3 8506 AC Haskerhorne
Er was een goede opkomst ook van leden van buiten de KVTH afd. Friesland /Flevoland. Het was een leerzame middag ,voor herhaling vatbaar met veel discussies . Er waren een paar haflingers meegebracht ter beoordeling. Dat waren echte keuring Haflingers en gebruiks Haflingers dat was duidelijk te zien . De meeste deelnemers zaten dichtbij het jury oordeel van de twee juryleden ,met het beoordelen van de haflingers . Dus schrijf je haflinger in voor de keuring van dit jaar, de keuringen zijn provinciaal.
@edelgold jammer dat ik je later niet meer gesproken had ik had fotos mee van Elena in mijn telefoon die had ik je nog wel even willen laten zien!
Zoveel bekenden gezien en gesproken! Het was erg leerzaam en leuk!
Bedankt allemaal voor de leuke middag!!
cowboyberend
Geplaatst: 17-04-11 10:18
ik vond het ook een zeer leuke middag! ik baalde er van dat ik mijn eigen niet mee kon nemen ,maar sissi heeft het super gedaan volgende keer kom ik met chicco