Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Air schreef:Alhoewel ik je inlieiding ok niet helemaal snap, waarom zou je het paard moeten aanpakken als ie iets moeilijk vind? Dan wordt het gewoon veel herhalen zodat het steeds makkelijker gaat.
Rijerijerije schreef:Air schreef:Alhoewel ik je inlieiding ok niet helemaal snap, waarom zou je het paard moeten aanpakken als ie iets moeilijk vind? Dan wordt het gewoon veel herhalen zodat het steeds makkelijker gaat.
Paard en ik moeten nog aan elkaar wennen, ik heb nu zo'n vier keer gereden denk ik. Ze doet het bij de eigenaresse al veel makkelijker, dus paard is mijn grenzen nog wat aan het opzoeken.
Het scheef dragen doet ze al wel haar hele leven, het is ook niet extreem scheef, maar wel duidelijk te zien. De hoge staartimplant versterkt het misschien wat, maar toch blijft het scheef in mijn ogen.
Air schreef:Letizia schreef:Maar welk paard is recht?
Of bedoel je dat niet?
Geen enkel paard is recht, maar je wilt je paard met rijden wel zo recht mogelijk krijgen. Dat er in beide zijden geen tot minimaal verschil zit.
Air schreef:Ireen_: Linksgebogen is ook scheef.
Rijerijerije schreef:@ Barcelano:
Ah een kenner?Klopt, ik rij Matroushka sinds kort. Het gaat ook al 10x beter: ze moest mij even weten wie er op haar rug zat, leek het wel. En ondanks dat ik haar meteen al leuk vond, moet zij misschien wat langer wennen